[Java lista] "szabályrendszert hogyan értessek meg a megrendelővel" (volt: 6-os java eles kornyezetben)

Akos Gabriel akos.gabriel at i-logic.hu
2008. Sze. 18., Cs, 16:30:38 CEST

On Thu, 18 Sep 2008 15:57:34 +0200
Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu> wrote:

> Ettől függetlenül az alapkérdésem áll, milyen kommunikációs alap
> tételezhető fel a megrendelőről, dokumentációíráskor,

Tételezz fel értelmes embert, aki nem informatikus.

> megvalósíthatósági tanulmányban a meggyőzésre törekvéskor? Mennyire
> kell hiányosságokat pótolandó visszamenni alapokig? Én értem, hogy

Semennyire.

> megrendelő válogatja, de nem hiszem, hogy nem érzitek, ebben mennyi
> konfliktusforrás lehetséges. Lásd az eredeti anya-threadet. Ami ebből
> következik számomra azt már le sem írom, mert virtuális harakiri
> lenne. :o)
>
> MM

Döntésképessé kell tenni az ügyfelet, ez a lényeg. Ha te nem tudod,
mert túlságosan programozó vagy, akkor keress olyan szervezőt, aki
lehet hogy nem olyan mélyen programozó, viszont tud fordítani
oda-vissza felhasználó és programozó között.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos