[Java lista] "szabályrendszert hogyan értessek meg a megrendelővel" (volt: 6-os java eles kornyezetben)

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Sze. 18., Cs, 16:39:38 CEST

Hali,

>Ha te nem tudod, mert túlságosan programozó vagy, akkor keress olyan
szervezőt, aki lehet hogy nem olyan mélyen programozó, viszont tud fordítani
oda-vissza felhasználó és programozó között.

Na világos! A kérdés az, hogy ő tud(hat)-e olyat, amit én nem?! ;) Ugyanis,
ha igen, akkor inkább megtanulnám...

/Az én konkrét esetem azért speciális, mert nem vagyok semmilyen
kapcsolatban a megrendelővel, tehát fogalmam sincs miben meddig mehetek el,
mert nem is "tesztelhetem". Persze fogom tudni kezelni az egész szitut, így
az alapkérdésem inkább elvi szinten izgalmas számomra/

MM