[Java lista] 6-os java eles kornyezetben

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Sze. 18., Cs, 21:34:18 CEST

On Thu, 18 Sep 2008 19:58:19 +0200
bognár attila <attila at netalfa.hu> wrote:

  Hali!

> Ha érdekel, most van a VMworld a várható újdonságokkal. Jövőre

Hat igazabol tavaly erdekelt hivatalbol. Jo volt latni, erdekes volt,
irtam rola egy beszamolot, de azert nem lettem rendszergazda :).

> Már arra is van megoldás: VDI (Virtual Desktop Infrastructure). A
> delikvensek nem PC-n dolgoznak, hanem vékony kliensen (például:
> http://www.chippc.com/thin-clients/thin-clients.asp - 3,5W-os

Jopofa. Akkor Larry Ellison csak 13 evvel elozte meg a korat :).

> Jövőre ez is tovább fokozódik.

Ezzel komolyat lehet sporolni. A volt munkaadomnal vilagszerte szerintem
tizezrevel voltak PC-k, nagyreszt uresjaratban. Az ugy saccra 2-3MW...
Ejszakara persze nem kapcsoltuk ki oket. Nem allitom, hogy mind
bekapcsolva maradt, de a kollegaimmal biztos ugy hagytuk oket - az
asztali windows-on valamiert nem alap opcio a hibernalas.

  atleta