[Java lista] Tervezési minták

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Sze. 23., K, 11:23:56 CEST

2008/9/23  <istvan.ketler at lhsystems.com>:
> Szia,
>
> sajnos, nem ismerem a vonatkozó magyar irodalmat, így erre a kérdésre nem tudok válaszolni. Azt tudom, hogy főleg az egyetemisták (és a kezdő szakemberek) még nem beszélik annyira jól az angolt, hogy nagyon szeretnének angol szakirodalmat olvasni, szóval egy ilyen sorozat mindenképpen hasznos lenne.

Errol az a klasszikus muegyetemi tortenet jut eszembe, amikor az
eloado felirt szakirodalomnak ot angol konyvcimet, es valamelyik
felhaborodott hallgato bekiabalt:
-Tanar ur, es aki nem tud angolul, az akar meg is dogolhet?
Mire a tanar elgondolkodva hummogni kezdett:
-Ooo...hat...azt hiszem igen, igen, az meg is dogolhet.

Ha nem tudsz angolul, plane jo gyakorlas angol szakirodalmat olvasni,
mert egyszeru a nyelvezete es erosen korlatos a szokincs, amit ismerni
kell. (Egyebkent hogyan varod, hogy egyszercsak szert teszel a "jo"
angoltudasra?)

Na de mi az a kezdo szakember? :)

lsp