[Java lista] Tervezési minták

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2008. Sze. 23., K, 10:27:02 CEST

Halihó!

istvan.ketler at lhsystems.com ezt írta:
> Azt tudom, hogy főleg az egyetemisták (és a kezdő szakemberek) még nem
> beszélik annyira jól az angolt, hogy nagyon szeretnének angol szakirodalmat
> olvasni, szóval egy ilyen sorozat mindenképpen hasznos lenne.

  Kaptam pár visszajelzést, ami tartalomban hasonló, tehát mindenképpen
folytatom... :)

> Tetszik, amit írtál, jól körüljárja a "hogyan" kérdését, viszont kicsit
> öncélú abban az értelemben, hogy nem sokat beszél a "miért" kérdésre adott
> válaszról. Szóval ha valaki úgy dönt, hogy neki a singleton kell, akkor a
> cikk alapján kiválaszthatja a neki tetsző megoldást - viszont semmi
> segítséget nem kap magával a döntéssel kapcsolatban, hogy miért is kell
> neki egyáltalán a singleton.

  Ez jó meglátás. A cikk szerencsére nincs kőbe vésve, "problem - solution -
discussion (and samples)" mintát követendőnek érzem, hétvégén kiegészítem
ezzekkel és az antipattern fejezettel, aztán meglátjuk milyen lesz. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor