[Java lista] Tervezési minták - magyarítás (kicsit tán off)

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Sze. 23., K, 16:53:46 CEST

Hali,

Az tuti, hogy ebből a threadből nekem ki kell maradnom :o), bár Atléta
performanciát illető részletesebb - "kedvenc" - okfejtésére igen kiváncsi
lennék, mivel én például elég sokat használom (Oracle-lel összefüggésben)

Viszont a rossz fordítás is át tud menni a gyakorlatba. Volt annó egy - tán
vietnámi - DVD-s használati utasítás, hányan röhögtek rajta az országban, és
azóta hány helyen olvasom, hogy DVD-játékos. Poénból(?)...

MM