[Java lista] nagy a csend -> szinkronizalas

Fisha fisha at freemail.hu
2008. Sze. 29., H, 09:47:09 CEST

Hello!

Ha nem lenne nagy a csend nem kérdeznék ilyen butaságokat, de gondoltam megtöröm a hallgatást egy kis fecsegéssel :).
Szóval, a singletone-os thread olvasgatása közben fogalmazódott meg bennem a kérdés: tudtok nekem egy olyan életszerű példát mutatni, ahol a synchronized block nem a példányra, és nem is az adott osztályra van szinkonizálva, hanem valami egész másra?
Előre is köszi.

Üdv,
Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu