[Java lista] nagy a csend -> szinkronizalas

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 11:06:38 CEST

Nalunk van adatbazisra szinkornizalas, mert neha elofordul, hogy
ugyanaz a keres parhuzamosan beesik a ket nodera. Gyanithatoan akkor
van, amikor a felhasznalo keze megremeg a fizetes gomb felett.
Ilyenkor az egyik nodeon lezajlik rendben a fizetes, a masik nyilvan
elszall, es termeszetesen a felhasznalo megkapja a hibauzenetet, aki
ezutan panikolva telefonal az ugyfelszolgalatra, hogy mi van.