[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Szabó Árpád Zoltán szaboaz at freemail.hu
2008. Sze. 29., H, 14:41:46 CEST

Szerintem nagyon is xml formátumban vannak az fckeditor által előállított szövegek (lásd korábbi üzenetemet, lehet, h mégse akkora mellényúlás?), hiszen maga az editor is xml műveletekkel oldja meg a szöveg keresését a böngészőben, javascripttel.

Ez:
http://www.oracle.com/technology/products/text/index.html

mintha ilyesmit pedzegetne (xml/html keresést emleget), a white paperben vannak is példák, igaz, többnyire xpath-ttal megfogalmazott keresésre, de mibe telne egy olyat megfogalmazni, hogy csak szövegben keressen...

Üdv.
Árpád

Az éppen aktuális oracle, db2 (nem tom, mi még), egészen biztosan
támogat ilyesmit, de az nagyon más szervezést igényel(het).

Itt van egy HTML fragment, amiből lehet XML-t csinálni tidy-val, de
utána vissza is kell tölteni esetleg az editorba, ami ezt vagy eszi
vagy nem. Ezen túl meglehetősen lassú is lehet a keresés, ha nincs
indexelve XML-ként. XQuery lekérdezés is van pl. DB2-ben, de ott még
az xquery megfogalmazásánál is figyelni kell, nehogy lassú legyen.

Ha jól értem itt nincs struktúrált adat, hanem csak HTML fragment van,
megjelenítési jelölésekkel. Erre overkill lehet az XPath/XQuery.

czinkos

Javalist at javagrund.hu