[Java lista] HTML tartalomban való keresés adatbázis szinten

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2008. Sze. 29., H, 15:25:29 CEST

Valóban. Megnéztem, a fckeditor ezt mondja magáról: "Outputs XHTML
1.0". Szóval az adat XML, nem kell semmilyen masszírozás.

Fenntartom viszont, hogy XML-ként tárolni és feldolgozni valamit, ami
nem adat, és az egyetlen cél, hogy indexelni lehessen az egész
szöveget: overkill. XML-t tárolni/lekérdezni drága.

Ha a szöveget XPath-al szeded ki/kérdezed le, akkor ott egy parser fog
dolgozni. Oké, értem, a mai gépeken, kisebb állományokon elég gyors
lehet, de nem erre való. Persze lehet, hogy a regexp még lassabb. Nem
értek adatbázisokhoz, nem ismerem a feltételeket, elhangzott, hogy a
szöveg tárolása külön valamiért nem lenne szerencsés. Elméleti síkon
ellenzem az XML használatát csak. Én is nyúlok olyasmihez, amihez nem
kéne, mert "holnapra kell", és "úgy is jó lesz".

A lucene-t (vagy solr-t, ha az is belefér) mondanám én is, mint itt a
többiek, de adottak a keretek, azon belül kell mozogni.

üdv

czinkos