[Java lista] nem akarok signed appletet

Robert Bajzat rbajzat at gmail.com
2008. Sze. 30., K, 10:44:07 CEST

Helyben webszerver nélkül valamennyire jogos, hogy a getCodeBase()
miatti file:// protokollt nem engedi, valós esetben a http:// miatt
már valószínűleg menne. A getResource() pedig / kezdet nélkül
szerintem relatív útvonalat számít.

A webstarttal is működő és azért bonyomultnak látszó megoldás:
getToolkit().getImage(getClass().getClassLoader().getResource("/red5x5.gif"));