[Java lista] nem akarok signed appletet

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Sze. 30., K, 10:58:52 CEST

On Tue, 30 Sep 2008 07:53:21 +0200
ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

  Hali!

> Azt irta ki a getResourceStream()-mel, hogy class not found. Erre

A ClassNotFound-ot nem a getResourceAsStream dobja. A .class megoldassal
lehetett valami gond (stack trace nelkul ugysem mondom meg, hogy mi ;) ),
de ahelyett a getClass() is jo lett volna, az meg nem dob semmifele
exceptiont. (A .class egy Class.forName("osztalynev") hivasra fordul,
onnan pedig elobukkanhat ilyesmi.)

> Toll a fulebe. Most nincs idom, de meg megprobalom a jar-bol betolteni.
> Az fnam siman az img neve, nincs konyvtar, nincs leading slash.

Hat ha appletrol van szo, akkor ez igy eleg erosen classloader
problemanak nez ki. A getClass()-os megoldassal tutira mukodik a dolog,
mert az azt a CL-t hasznalja, ami az osztalyodat is betoltotte, igy annak
a class path-an tutira rajta van a jar-od. (Nem vallalom a
magyaritast ;) )

Megegyszer megneztem a peldadat, es bar nem derul ki belole de gondolom a
kep betolteset a Test1-bol probaltad, a HTML alapjan viszont elegge ugy
nez ki, hogy a Test1-et nem a JAR-bol toltod be, hanem a web szerverrol,
a Scene1 meg gondolom a JAR-ban volt a keppel egyutt. Igy aztan ertheto a
ClassNotFoundException: a Class.forName az aktualis osztaly CL-et
hasznalja, vagyis te a web szerverrol probaltad betoltetni a
Scene1.class-t, holott az csak a JAR-ban volt meg, ami ugy latszik kulon
CL-t kapott.

  atleta