[Java lista] OFF(?) -> Oracle & SUN

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Ápr. 21., K, 00:36:31 CEST

Üdv,

Érdemes szerintem most egy kicsit visszanézni, hogy az Oracle a BEA
felvásárlása kapcsán milyen lépéseket tett. Átvette a JVM-et a
JRocket-et, amit stratégiai irányvonalnak jelzett. BEA WebLogic Server
lett a stratégia termék, OC4J kuka (na jó, 7 év support, vagy mi).
Stratégiai IDE a JDeveloper, a Workshop kuka. Ha szavazni lehetett
volna, pont ugyanezeket tippeltem volna (bár az OC4J-t is szeretem, de
azért a WebLogic az WebLogic).
Ez alapján vajon ezek mellé a versenyzők mellé odateszi a Sun
termékeket, és csak egy maradhat? Itt már nem nagyon mernék
tippelgetni, hogy melyik győz.
Lassan csak egy közül választhatunk?

Viczi