[Java lista] OFF(?) -> Oracle & SUN

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Ápr. 21., K, 10:08:20 CEST

Hmmm,

mondjuk a jDeveloper vs NetBeans esetén érdekes a kérdés. A jDeveloper legutolsó általam használt változatában (már jó régen) SQL kódot írhattam a java source-ba, így rögtön volt sql syntax check is. Igaz, hogy ORA sql-re, de ez nem zavart, mert pont az kellett. NetBeans-t inkább csak próbából használtam, így nem tudom, van-e abban hasonló. Eclipse-ben sem volt még rá szükségem, de ott mintha rémlene egy hasonló tudású plugin. De ha csak a jDeveloper tudja ezt, akkor azért sajnálnám, ha kidobnák.

Számomra legjobb kérdés, hogy a mySql vs Oracle témában mit tervez az Oracle... Támogatja tovább, vagy sem.

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck