[Java lista] OFF(?) -> Oracle & SUN

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Ápr. 21., K, 01:31:59 CEST

On Mon, 20 Apr 2009 23:10:44 +0200
András Csányi <sayusi.ando at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Nem tudom. Kíváncsi leszek, hogy mennyire változik meg majd ettől a
> java helyzetet és a JEE dolgok mennyiben módosulnak. Remélem, hogy nem
> a halálával fog végződni és nem lesz belőle valami oracle trotty...

Szerencsere open source, ugyhogy lehet meg belole oracle trotty es
inkompatibilis open source trotty is egyszerre :).

> Abban azért biztos vagyok, hogy Larry bácsi csinálni fog egy alapos
> termékpaletta tisztítást. Ahogy olvasgattam lesz egy - két párhuzam. A
> sokadik dolgo a NetBeans kérdése. Vágre egy használható eszköz és
> remélem, hogy nem fog elsüllyedni az ora miatt.

En alapvetoen azt gondoltam, hogy ez mindenkepp tobb eselyt jelent a
NetBeans szamara, mint az IBM akvizicio jelentett volna. Hogy a
JDevelopper ORA cucc azt persze nem tudtam, de ez lehet akar jo jel
is :). A NetBeanst tovabbra is az eclipse dominanciaja fenyegeti a
legjobban, szinte mindenki az ala hozza ki a pluginjait es arra epiti a
fejleszto eszkozeit (pl. mobil piacon a Nokia es a RIM is atallt ra).
Az vegulis ertheto, hogy ha mar sokan az egyik platform ala dolgoznak,
akkor a tobbiek is azt valasztjak, hiszen akkor arra mar jo par fejleszto
ra van kenyszeritve. Ize, sokan hasznaljak. ;).

  atleta