[Java lista] j2ee persistence ... tovabb gondolva GWT

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Ápr. 30., Cs, 15:07:45 CEST

On Thursday 30 April 2009 14.39.06 Cserep Janos wrote:
> Ebben az esetben a service és a domain réteg kialakítása meghatározóbb
> teljesítmény szempontból, mint a web rétegé. Persze azon is lehet fogni egy
> ügyes választással, de a másik kettőt nagyon el lehet rontani.

Igaz, de eddigi tapasztalat, hogy vannak olyan telephelyek, ahol kicsi a
savszelesseg, ill. nagy, de a fel vallalat letoltessel foglalja. (tudom ez
policy kerdes, de a legtobb helyen azt mondjak, hogy miert ok
alkalmazkodjanak?)

A suggestion lista alapjan detail meg igencsak terheli a halozatot, ha rosszul
van megirva.

A google meg akkor is jol csinalta, amikor otthon 64kbit-es mobiltelefonos
internet 6-10kbit/sec-el ment.

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu