[Java lista] Prepared JPA Query

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Aug. 4., K, 11:13:54 CEST

2009/8/4 Szomor Attila <aszomor at computertechnika.hu>

> Sziasztok,
>
> CSV-bol importálni kellene adott rendszerességgel különböző törzsadat
> frissítéseket:
>  1, Kell egy ellenőrzés, hogy már létezik-e, ha igen update
>  2, ha nem létezett, egy másik ellenőrzés, hogy az Ő master-e létezik-e,
> ha igen felvesszük
> látszőlag roppant egyszerű, két Query és egy em.persist vagy egy em.update.
> Az alap kódtörzsben 5000 (WHO) kód van és ehhez egy kapcsolat 282000
> (WHO_Competencia)adatot rendelne,
> ez első megközelítésben 12 órát futott ebből a CSV olvasás és parse 1.5mp
> [...]

Figyelünk arra, hogy hol kezdődik, fejeződik be a tranzakció, illetve hogy
az entity cachet, ha ilyen bulk müveletek szükségesek, akkor mindig ürítsük.
a flush vagy a clear metódus segítségével. Enélkül elég sok objektum
halmozódhat fel a memóriában.

Zs
--------- kvetkez rsz ---------

Tovbbi informcik a(z) Javalist levelezlistrl