[Java lista] Prepared JPA Query

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Aug. 4., K, 11:30:33 CEST

Szia HoLa,

Ez előtt próbáltam ezt is egy TreeMap-be begyűjtöttem így kb 30perc volt
ami most 15.

Valószínű, hogy ideiglenesen egy storedproc lesz a vége, de a probléma
továbbra is érdekel, mert BI-Bean szinten újból szembesülni fogok a
problémával, mármint hogy a JPA Query-nek nincs prepared-je, pl. egy jó
nagy halmozás, ha ezt is majd storedproc-ban írom meg miért is
választottam a JPA-t ???
Mi lesz ha erőforrás igény miatt több AS-ben fog futni a cucc ?

Elvileg EclipseLink-ben lenne rá megoldás egy speciális ReadQuery
létrehozással, az már tudná ezt, de az általános JPA még nem tudja és mi
van, ha nem az EclipseLink nyer és nem Ő kerül be a JPA_2-be ?

Attila.