[Java lista] hibernate get aliases (duplicate alias)

fisha fisha at freemail.hu
2009. Aug. 6., Cs, 12:42:56 CEST

Sziasztok!

Válaszolok magamnak:

    private Set<String> getAliases(Criteria criteria) {
        Set<String> aliases = new HashSet<String>();
        CriteriaImpl criteriaImpl = (CriteriaImpl) criteria;
        Iterator iterateSubcriteria = criteriaImpl.iterateSubcriteria();
        while (iterateSubcriteria.hasNext()) {
            Criteria subCriteria = (Criteria) iterateSubcriteria.next();
            aliases.add(subCriteria.getAlias());
        }
        return aliases;
    }

Még lehetne figyelni classcastexception elkerülésére is.

Üdv,
Fisha