[Java lista] agile development

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Aug. 10., H, 20:25:11 CEST

2009/8/7 Cserep Janos <cserepj at szeretgom.hu>:
> Itt egy jó lista könyvekről:
>
> http://agiletortoise.wikidot.com/recommended-books
>
> Amit nem látok a listán, de nekem bejött (főleg a lean manufacturing,
> toyota way, stb utalások miatt) az a Poppendick-ék Lean Development
> könyve:

Errol jut eszembe, kerdes mindenkinek, aki olvasott rola, aki csinalta
is, annak plane: ha kihajigalod az egeszbol a menoseget sugallo
szlenget (lean, agile, scrum), az altalanos bullshitet es a japanokra
valo folytonos mutogatast (ami mar a 80-as evekben is marha nagy divat
volt az amcsiknal), marad benne barmi, amire szimpla jozan esszel nem
tudna barmelyik fejleszto magatol is rajonni?

Atfogalmaznak: szolgalnak-e szerintetek ezek a konyvek es nevesitett
modszerek barmilyen mas celt azon kivul, hogy a fogalmatlan, de helyes
szohasznalattal konnyen manipulalhato vezetoket meggyozze arrol, amit
te mar amugy is tudsz?

Nem (csak :)) gunyolodasbol kerdem, komolyan kivancsi vagyok.

lsp