[Java lista] agile development

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Aug. 10., H, 20:29:19 CEST

On Mon, 10 Aug 2009 20:25:11 +0200, biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

> Errol jut eszembe, kerdes mindenkinek, aki olvasott rola, aki csinalta
> is, annak plane: ha kihajigalod az egeszbol a menoseget sugallo
> szlenget (lean, agile, scrum), az altalanos bullshitet es a japanokra
> valo folytonos mutogatast (ami mar a 80-as evekben is marha nagy divat
> volt az amcsiknal), marad benne barmi, amire szimpla jozan esszel nem
> tudna barmelyik fejleszto magatol is rajonni?

Igen.

En ket fejleszto tipust szeretek meghatarozni. Az egyik ami kepes
hasznalni a fejet, es ezekre a dolgokra tobbe-kevesbe rajott mar (max
nincs elnevezve/rendszerezve), es amelyik egy betanitott munkas szintjet
uti meg. Na, ez utobbiknak szolnak az ilyen iromanyok.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter