[Java lista] agile development

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Aug. 10., H, 21:32:09 CEST

> Nem igazán. Bár magadtól rájönni mondjuk 2-3-x év, elolvasni meg 2-3-x nap.

Emiatt is, meg amiatt a 15% miatt is érdemes elolvasni, amit máshogy
csinálsz vagy esetleg sehogy (illetve figyeld meg, milyen intenzíven
hízik a májad, hogy te pont úgy csinálod, amit a könyv zseniálisként
tálal, illetve büszke vagy azokra a megoldásokra, amit te magadtól
jobban csinálsz, mint ahogy a könyvben van).

Azért azt jól érzi a kérdés feltévő kolléga, hogy elég sok olyan dolog
van, amit nagy tudományként állítanak be, miközben pedig véreres lóf.,
pl. ezt nézzétek meg:
http://www.guglisagok.hu/gmailsuli/?gclid=CL3Vxt-V-ZsCFU0A4wodz0p7_A

GMail-t tanít. Hogyan fowardolj, megtanítja. Baszd meg! És ez is kell.
Twitteren pörögtünk rajta egy darabon, maga a tréner is bejelentkezett.

A helyes hozzáállás:
1. ha első blikkre gyanús az anyag, akkor az biztosan szar;
2. ha mégoly jó is a szöveg, nyugodtan tekerd át az unalmas részeket,
mint kiskorunkban a Rambót;
3. ha első blikkre zseniális, az lehet, hogy jó...
- de erre normális ember magától is rájön.

Én ugyanígy kerestem Javascript framework-öt (alapszintűt, nem
csilivilit), na, ha valamiből sok van, akkor az az. 1 hónap nyűglődés
(de tényleg, bazz) után megtaláltam azt, aminél a doksi olvasásakor az
első másodperctől kezdve bólogattam, és úgy is maradtam:
http://www.domassistant.com/

Vagy szövegszerkesztőt is így kerestem (MS-DOS: MultiEdit, MS-Windows:
PSPad, Linux/X11: Kate, Geany).
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?