[Java lista] agile development

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Aug. 10., H, 22:03:47 CEST

> Emiatt is, meg amiatt a 15% miatt is érdemes elolvasni, amit máshogy
> csinálsz vagy esetleg sehogy (illetve figyeld meg, milyen intenzíven
> hízik a májad, hogy te pont úgy csinálod, amit a könyv zseniálisként
> tálal, illetve büszke vagy azokra a megoldásokra, amit te magadtól
> jobban csinálsz, mint ahogy a könyvben van).

Koszi szepen a valaszokat mindenkinek. :)

Epp az volt a gondom, hogy olyan zsenialis tudomanyos ujdonsagokkent
talalnak szamomra tok logikusnak tuno dolgokat (kozte persze egy csomo
olyat is, amire addig nem gondoltam) , hogy elkezdtem gyanakodni, hogy
nem ertem a lenyeget. De akkor ezek szerint tenyleg csak arrol van
szo, hogy ha egy barna haju, feherkopenyes, szemuveges maca mondja a
TV-ben azt, hogy "kirohad a fogad a szadbol, ha nem mosod, kisfiam",
akkor jobban elhiszed es szaladsz a boltba tetszoleges
differencialhato sokasag folott vibralo motoros fogkefeert.

lsp