[Java lista] agile development

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2009. Aug. 10., H, 23:28:25 CEST

> De akkor ezek szerint tenyleg csak arrol van
> szo, hogy ha egy barna haju, feherkopenyes, szemuveges maca mondja a
> TV-ben azt, hogy "kirohad a fogad a szadbol, ha nem mosod, kisfiam",
> akkor jobban elhiszed es szaladsz a boltba tetszoleges
> differencialhato sokasag folott vibralo motoros fogkefeert.

Részben. Ugyanakkor az egész ugye innen indult: http://www.agilemanifesto.org/

Kent Beck, Jeff Sutherland meg a többiek, csupa nagy név. Mindez a
nagy UML meg OMT meg OMG (Oh My God) hype kellős közepén. Nem tudom,
te hogy emlékszel vissza rá, de nekem az öt év műszaki infó legnagyobb
bullshit tárgya a Kapufa féle PT volt - nem véletlenül.

Szóval az egész olyan inkább, mintha a média tele lenne a Fogorvosok
Világ Egyletének "one true way to brush your teeth" jellegű
bullshitjével és az arra felépülni akaró iparágot tizenhárom sugárúti
fogorvos által kikiáltott "az a lényeg, hogy úgy csináld, ahogy neked
jó, csak moss fogat" fogmosó kiáltványa próbálná ellensúlyozni... és
az a vicces, hogy sikerrel.