[Java lista] agile development

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 00:25:55 CEST

2009/8/10 Cserep Janos <cserepj at szeretgom.hu>:

> Részben. Ugyanakkor az egész ugye innen indult: http://www.agilemanifesto.org/
>
> Kent Beck, Jeff Sutherland meg a többiek, csupa nagy név. Mindez a
> nagy UML meg OMT meg OMG (Oh My God) hype kellős közepén. Nem tudom,
> te hogy emlékszel vissza rá, de nekem az öt év műszaki infó legnagyobb
> bullshit tárgya a Kapufa féle PT volt - nem véletlenül.

Fogalmad sincs rola, milyen sebeket teptel most fel. :)

Nektek mar UML volt, nekunk "Ez nem Jackson." volt. Illetve a legendas
"Lassa be kollega, maga ehhez nem ert." ultima ratiot is megkaptam
egyszer, amikor vegkepp sarokba szoritottam.

De visszaterve a temara, epp ezt a roppant egyszeru es lenyegretoro,
feltunoen bullshitmentes kialtvanyt nezve erezheti ugy az ember, hogy
mintha ugyanaz jatszodna le ujra, mint a szisztematikus
programozassal. Az se volt eredetileg rossz otlet, sot. De aztan
ugyanugy megjelentek a mellebeszelok, a hivatasos kategorizalok, a
lenyegnek csak a felet megertok es a vadonatuj roviditeseket izleses
oszlopokba rendezni vagyok. Neha ezek ugyanazok az emberek, akik a
forradalmat elinditottak anno.

lsp