[Java lista] agile development

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2009. Aug. 11., K, 00:51:20 CEST

> Fogalmad sincs rola, milyen sebeket teptel most fel. :)
:), hát igen. Ritkán jártam úgy, hogy a megoldókulcs birtokában azt
hittem, hogy 5-ös, aztán 3-as lett, csak mert ő nem pont úgy képzelt el
valamit, ahogy te.

> De visszaterve a temara, epp ezt a roppant egyszeru es lenyegretoro,
> feltunoen bullshitmentes kialtvanyt nezve erezheti ugy az ember, hogy
> mintha ugyanaz jatszodna le ujra, mint a szisztematikus
> programozassal. Az se volt eredetileg rossz otlet, sot. De aztan
> ugyanugy megjelentek a mellebeszelok, a hivatasos kategorizalok, a
> lenyegnek csak a felet megertok es a vadonatuj roviditeseket izleses
> oszlopokba rendezni vagyok. Neha ezek ugyanazok az emberek, akik a
> forradalmat elinditottak anno.
Ez a "körforgás" vissza-vissza tér: felfutás, túlbúrjánzás, csömör,
letisztulás.

Én pl. már várom, hogy ez a "közösségi" őrülettel ez mikor történik meg.

Üdv,
Felhő