[Java lista] agile development

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 08:48:55 CEST

Üdv,

A design pattern-ek feleslegesek voltak?  Hiszen kb. azokra a
problémákra te is ugyanazt a megoldásokat adtad volna. Kb. ahhoz
tudnám hasonlítani. Nem rossz, ha van egy közös nyelv, közös
fogalomkör, gondolatvilág, hogy ugyanarról beszéltek. Ott is volt egy
hype, és azért lassan az is kezd lecsengeni, de a hasznos dolgok azért
megragadnak az ember fejében.

Viczi