[Java lista] Háttérfolyamat

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Aug. 11., K, 13:04:28 CEST

Sziasztok,

Kösszi Fisha igaz kicsit előre mész a kérdésemnek timer-es is kell majd,
elraktároztam!
Neked is köszi Péter, ez már témába vágó (Pl. jms uzenet + egy message
driven bean ami megcsinalja a feladatot.), nem lehetne egy kicsit
részletesebben is ? Hogy tudom a háttérfolyamatot valakinek a nevében
futtani (runas), esetleg ha beragadt, hogy tudom majd kilőnni, meg ilyesmi.
Az a nagy igazság, hogy nem találok olyan doksit, akár maguknak az
AS-eknek a dokumentációban sem, ahol szépen le lenne  írva, ha ezt akarod
kérj a ThreadManager-től egy WorkerThread-et aztán ezt meg ezt a metódust
írd felúl és aztán hajrá, majd evvel az ID-vel érdeklődj afelől hol tart,
stb. ... stb. Hogy kellene, lehetne kliens oldalon egy ProgressBar-t
tekerni az infóval???
Az entitás menedzsernél jól le volt írva minden, az üzleti inteligencia
szinten meg csak a tapogatózás megy, persze az is lehet, hogy csak lusta
vagyok és erre felé keveset olvastam, de akkor az "agilis fejlesztés"
cikkhez kellene visszatérnem, melyiket a sokezerből ?
Tudtok valami rövid, tömör (gyorstalpaló) egykicsit az összes probléma
körre betekintő tanfolyamról ?

Attila.