[Java lista] Háttérfolyamat

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 13:08:33 CEST

On Tue, 11 Aug 2009 13:04:28 +0200, Szomor Attila
<aszomor at computertechnika.hu> wrote:

> Hogy tudom a háttérfolyamatot valakinek a nevében
> futtani (runas),
Hat, az ejb security megoldasa kornyeken kene keresgelni, de az ejb-t csak
tavolrol ugatom, igy ilyen iranyu kerdesekben en nem tudok nagyon segiteni.

> esetleg ha beragadt, hogy tudom majd kilőnni, meg ilyesmi.
A beragadast eszleleset, lekezeleset neked kell kezzel megoldani. Nem
tudok olyan megoldasrol, ami futas idoben garantaltan kilo egy java szalat.

> Az a nagy igazság, hogy nem találok olyan doksit, akár maguknak az
> AS-eknek a dokumentációban sem, ahol szépen le lenne  írva, ha ezt akarod
> kérj a ThreadManager-től egy WorkerThread-et aztán ezt meg ezt a metódust
> írd felúl és aztán hajrá,
A message driven bean eseten az mq szerver meghivja a beant, es atadja
neki az uzenetet, az meg azt csinal vele, amit akar. Viszont neked kell
megintcsak kezzel leprogramozni, hogy a mdb hogyan jelentse, hogy eppen
mit csinal, merre jar.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter