[Java lista] agile development

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Aug. 11., K, 17:57:54 CEST

On Tue, 11 Aug 2009 16:33:22 +0200
ern0 <ern0 at linkbroker.hu> wrote:

  Hali!
> De komoly. Nekem volt olyan szervezés* tanárom, aki felrajzolta szépen
> sorba azt, hogy helyzetfelmérés - előzetes terv - elfogadás - prg spec
> - prg dev - prg test (kb.), majd azt mondta, hogy ha a tesztelés során

Szerintem ilyen abrat (iterative waterfall lehet a neve?) az emlegetett
Kapufa fele PT eloadason is lehetett latni tizeneve. Ertelme tenyleg nem
sok volt. Sot, volt olyan targy ugyanebben a temakorben (en negyedeves
villamosmernokkent hallgattam a szoftver technologia mellekszakirany
keretein belul), ahol kifejezetten dokumentaciot kellett gyartani.
Nagyjabol csak azt. Ugy hivtak a targyat, hogy project labor. Elvileg egy
logikai jatekot kellett volna implementalnunk 3-4 fos csapatokban, de a
lenyeg az volt, hogy minden spec meglegyen. Vegulis tanitott ezt azt, de
leginkabb szoft skilleket :). Pl. azt, hogy ha van a csapatban egy ember,
aki komolyan veszi a feladatot, akkor az o nyakaba szakad az egesz. Ez
voltam en ;).

  atleta