[Java lista] agile development

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Aug. 12., Sze, 12:06:06 CEST

Atleta wrote:

> Ugy hivtak a targyat, hogy project labor. Elvileg egy logikai jatekot kellett volna implementalnunk 3-4 fos csapatokban, de a lenyeg az volt, hogy minden spec meglegyen. Vegulis tanitott ezt azt, de leginkabb szoft skilleket :). Pl. azt, hogy ha van a csapatban egy ember, aki komolyan veszi a feladatot, akkor az o nyakaba szakad az egesz. Ez voltam en ;).

Azért tegyük gyorsan hozzá, hogy egyrészt a csapat maga döntötte el, hogy az eredményre kapott pontszámot a három ember hogyan osztja fel, másrészt azokat a doksikat HATÁRIDŐRE kellett beadni, és a késésért komoly pontlevonások jártak. Talán az egyetlen tárgy, ami valamennyire hasonlít az életre (azzal a különbséggel, hogy az életben általában nem a csapat maga, hanem a projektvezető értékel).

Egyébként pont az a célja ennek a tárgynak, hogy megismerd az összes lehetséges létrehozandó fejlesztési dokumentációt. Az életben aztán annyit és azt használsz belőlük, amennyit jónak látsz. De legalább tudod, hogy olyan is van.

Üdvözlettel,

István Ketler

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck