[Java lista] agile development

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Aug. 12., Sze, 08:29:35 CEST

On Tue, 11 Aug 2009 21:29:58 +0200, Zoltan Arnold NAGY
<Zoltan.Nagy at sun.com> wrote:

> az ELTEre gondolsz?
>
> szerintem egy felevbe belefer ez a ket dolog. foleg, hogy azt a targyat
> (ha ugyanarra gondolunk)
> ugy veszik fel a hallgatok, hogy nem elosszor latnak se OOPs
> paradigmakat, se programozasi nyelvet ;-)

BMF-NIK. Hat, izlesek es pofonok, de imho tobbet er egy jo alap, mint a
mindenbe belekostolunk, de semmibol nem ertunk semmit. Ugye ilyen
esetekben alakulnak ki a rossz szokasok. A tanar megmutatja, hogy igy kell
csinalni, nincs ido alaposabban vegigragni, hogy megertse az ember. A diak
innentol kezdve ragaszkodik ehhez a megoldasformahoz, mert a tanar igy
mutatta.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter