[Java lista] agile development

Zoltan Arnold NAGY Zoltan.Nagy at Sun.COM
2009. Aug. 11., K, 21:29:58 CEST

Böszörményi Péter wrote:
> On Tue, 11 Aug 2009 16:34:43 +0200, Cserep Janos <cserepj at szeretgom.hu>
> wrote:
>
> Egy most végzett

> Egy foiskolarol tudok velemenyt mondani. Ottan az XP es baratai gonosz
> manonak szamitanak a tanar szemeben, ezert aztan ugy is van oktatva
> (sehogy). A gyakorlati programozasrol meg annyit, hogy fel even belul
> tanitjak a java alap szintakszisat, es a servlet jsp parost. Ezek utan
> szerintem a felsooktatas nem kepez ertelmes munkaerot.

az ELTEre gondolsz?

szerintem egy felevbe belefer ez a ket dolog. foleg, hogy azt a targyat
(ha ugyanarra gondolunk)
ugy veszik fel a hallgatok, hogy nem elosszor latnak se OOPs
paradigmakat, se programozasi nyelvet ;-)

udv,
Zoli