[Java lista] agile development

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Aug. 11., K, 18:10:36 CEST

On Tue, 11 Aug 2009 16:34:43 +0200, Cserep Janos <cserepj at szeretgom.hu>
wrote:

Egy most végzett
> egyetemistának lehet az egyetemen szerzett gyakorlati tapasztalata pl.
> test driven development, unit testing, continuous integration
> témakörben? Remélem igen, mert igény az "iparban" az lenne rá

Egy foiskolarol tudok velemenyt mondani. Ottan az XP es baratai gonosz
manonak szamitanak a tanar szemeben, ezert aztan ugy is van oktatva
(sehogy). A gyakorlati programozasrol meg annyit, hogy fel even belul
tanitjak a java alap szintakszisat, es a servlet jsp parost. Ezek utan
szerintem a felsooktatas nem kepez ertelmes munkaerot.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter