[Java lista] agile development

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2009. Aug. 12., Sze, 10:58:11 CEST

2009. 08. 12, szerda keltezéssel 08.29-kor Böszörményi Péter ezt írta:

> BMF-NIK. Hat, izlesek es pofonok, de imho tobbet er egy jo alap, mint a
> mindenbe belekostolunk, de semmibol nem ertunk semmit. Ugye ilyen

Hát, ha azt várja a tisztelt hallgató, hogy a tudományt gyakorlattal
együtt a fejibe tolják, akkor így jár. Akkor valóban nem elég 10 év se a
normális képeződéshez. Ellenben ha hajlandó otthon elmélyülni a
dologban, akkor egy félév alatt nem csak a java alap + jsp szintaxis,
hanem annál sokkal több is felfogható.
A Java-s félév második részétől én anno a PostgreSQL JDBC driver
projektjében vettem részt. Vi + makefile, linuxon... :P

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos