[Java lista] JMS kerdes

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Aug. 17., H, 18:01:27 CEST

Szerintem pont erre van kitalálva.

Hogy visszamenőlegesen hogyan látja a státusz üzeneteket, azt nem
tudom, de az inkább valami naplózás félének tűnik. De az, hogy mi a
pillanatnyi státusza, meg le kell állítani (vagy csak beleszólni, hogy
hogyan működjön), nos ez nekem leginkább JMX.

Az a szakirodalom, amit említesz szerintem főleg JMS-ről szól, és ha
kalapácsod van mindent szögnek nézel effektus jött be.

De ez a te problémád, te döntöd el. Csak nekem nem tűnik ilyen
messziről adekvátnak a JMS erre a feladatra.

Pedig elég sokat JMS-eztünk az elmúlt három évben.

Péter