[Java lista] JMS kerdes

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Aug. 17., H, 18:48:28 CEST

Üdv,

Szerintem itt valami kavar van. A JMX az üzemeltetés számára működő
megoldás. Amennyiben a felhasználónak szeretnéd megoldani azt, hogyha
hosszú műveletet végez, akkor tökéletes a JMS, aszinkron J2EE design
pattern-nek nevezik, mintha már lett volna erről szó nemrég.
Szerintem ott próbálkozz, hogy a topic-odra egy MDB-t akassz, és ne a
session bean próbálkozzon belőle olvasni, ez a gyakori megoldás.
Amúgy ugyanez mehet web rétegből thread-del is.

Viczi