[Java lista] Fwd: Array join

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Aug. 24., H, 09:39:14 CEST

Lehet, hogy a Microsoft pont a Blackbirdből tanulva állt a Novell mellé, a Mono projekt kapcsán? A Mono projekt a .net szabvány platformfüggetlen és open source megoldása (eredetileg a Ximian fejlesztése), szóval azért a .net is kezd teret nyerni a Linuxon is.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler
Team Leader

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck