[Java lista] Fwd: Array join

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Aug. 24., H, 09:51:24 CEST

Nézd, én jávás vagyok, fogalmam sincs róla. De van a mono mögött egy open source közösség is, és "gyorsan fejlődik". Egyebekben the Mono implementation is meant to run on Linux, Solaris, Mac OS X, BSD, HP-UX, and Windows platforms. A Novell és az MS között van együttműködési megállapodás.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck