[Java lista] offline web search engine, ostoba windows

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Aug. 31., H, 11:11:01 CEST

Benne van a saját leveledben a válasz:

> localhost-hoz! A server a 3056-os porton figyel, ha a gep ip szama
> alapjan megyek ra akar firefox-szal, akar ie-vel, akkor teljesen jol

Nem a localhostra bindol a szerver, akkor ott nem fog figyelni.
Biztos, hogy 127.0.0.1-en is figyel a szerver? Imho szerintem nem. Nem
kell rögtön a Windows-t szidni. Nem azért, mert az nekem fáj, mert
leszarom. De ha a Windows-t szidod, akkor nehezebben találod meg a
megoldást. Néhány dologban szigorúbb, mint a Linux.