[Java lista] offline web search engine, ostoba windows

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Aug. 31., H, 11:29:31 CEST

Peter Verhas írta:
> Benne van a saját leveledben a válasz:

> Nem a localhostra bindol a szerver, akkor ott nem fog figyelni.
A tcp server-t getLocalhost()-tal hivtam, igaz ez volt a baj. Ebbol arra
kovetkeztettem, hogy a localhost-on fog figyelni, igaz az szemet
szurhatott volna, hogy akkor miert figyel egy masik interface-en:(

> Biztos, hogy 127.0.0.1-en is figyel a szerver? Imho szerintem nem. Nem
> kell rögtön a Windows-t szidni. Nem azért, mert az nekem fáj, mert
> leszarom. De ha a Windows-t szidod, akkor nehezebben találod meg a
> megoldást. Néhány dologban szigorúbb, mint a Linux.

Linux alatt jol mukodott, tobb gepen is kiprobaltam. A virtualbox alatt
mukodo win xp alatt is jol mukodott, csak a munkahelyemen az agyon
tuzfalazott-virusvedelmezett-stb. gepeken nem (Tobbek kozott a fonok
gepen:) ). Ezert mertem arra gondolni, hogy ott van a hiba.

De legalabb mar ezt is tudjuk kollektiven.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu