[Java lista] connection pool probléma

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Dec. 1., K, 11:30:56 CET

Szia!

Peter Verhas wrote:
> Vagyis egy programozási hiba esetén nem definiált, hogy a driver hogy
> működik. Azt hiszem ez nem olyan nagy probléma.

Én ezzel nagyon nem értek egyet. Amikor egy olyan 3rd party szoftvert
fejlesztesz, aminek a klienseit nem is ismered, nem bízhatsz meg bennük
ennyire vakon. Kutya kötelességed a hibakezelésnek extra figyelmet
szentelni, a váratlan helyzetekre felkészülni, kivételeket dobni és
kezelni stb.

A konkrét esetben egy commit vagy rollback nélküli close hívást
szerintem igen egyszerű lehet figyelni, és egy kivétellel jutalmazni, de
minimum egy rollbacket csinálni. Abból csak észre lehet venni, hogy
valami hibás a saját programomban.
> Egyébként ezt konkrét driverrel kipróbáltad? Egy hasonló hibával
> 2007-ben nyolc hetet szívtunk.

És ha az általatok használt driver is így lett volna megírva, akkor ti
sem szívtatok volna vele nyolc hetet, de mivel a programozók úgy
gondolkoztak mint te, jól meg is szívattak titeket.

Stivi