[Java lista] connection pool probléma

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 1., K, 12:05:25 CET

Igazad van. Csak más az amit elfogadok egy ismeretlen, távoli
messzeségben élő fejlesztőtől, és megint más, amikor én készítek
valamit.

Általában a valahol megírt és általam felhasznált programok ilyenek.
És mit tudok csinálni? Még mindig jobb, mintha nem lenne és Perl-ben
kellene még mindig programozni. (Vagy nem?)

Azt gondolom, hogy magam nem írok ilyen kódok, de legalábbis törekszem
rá, hogy ne írjak. Az is lehet, hogy a driver írója is törekedett
erre, és próbált is felkészülni minden előre nem látható hibára :-) De
nem várom el tőle, hogy előre lásson minden előre nem látható
használatot.

> És ha az általatok használt driver is így lett volna megírva, akkor ti
> sem szívtatok volna vele nyolc hetet, de mivel a programozók úgy
> gondolkoztak mint te, jól meg is szívattak titeket.

Rosszabb volt a helyzet. Úgy gondolkoztak mint mi, és próbálták
implementálni a hibakezelést (Sun Application Server connection
pool-ja volt, de a verziót most már nem ásom elő a repository-ból). A
naplóban meg is találtuk, hogy írja bőszen, hogy eldobtunk egy
connectiont, és hogy ő visszavette, mint újra felhasználhatót. A
valóságban meg nem, és kifogytunk a connection-okból.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com