[Java lista] file feltoltes standalone client alol appserverre

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Dec. 10., Cs, 07:25:33 CET

Sziasztok,

Csak egy megjegyzés (nem annyira fontos) a SOAP-ot, REST-et, XMLRPC-t egy
web container-be kell telepíteni, ami adott esetben a DMZ-ben egy szerver
farmon vagy egy belső portálon helyezhető el, ha jól tudom.
Ide meg ugy nem írunk üzleti logikát, azt egy ejb container-be tesszük és
ha ezt nem helyezik be a DMZ-be, akkor a T-ben a rendszergazdi, hogy
engedéyzei a web és ejb container  közti kommunikációt?

Attila.