[Java lista] file feltoltes standalone client alol appserverre

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Dec. 10., Cs, 15:17:19 CET

Most mondja nekem István bele az arcomba, hogy folyamatosan
hülyeségeket írok a listára, de ami még szomorúbb, hogy a lista is
megbukott, mert senki nem vette észre.

Egy csomó helyen RPC-t írtam, miközben RMI-re gondoltam. Még szebb,
hogy az RPC-nél nincsenek is olyan port gondok, mint az RMI-nél.

Péter