[Java lista] array

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 10:32:03 CET

Halihó,

2009/12/10 István Székely <istvan.szekely at i-logic.hu>:
> Ha natív metódust szeretnél használni, akkor System.arrayCopy(). Kell
> egy tömb, amit inicializálásra használsz, és kell egy, amiben dolgozol,
> de innen már csak ismétlem magamat.

Lehet, hogy én vagyok túl régimódi, de nem tudom elképzelni, hogy egy
tömb átmásolása egy másik tömbbe mitől lehetne gyorsabb, mint a tömböt
egyszerűen feltölteni 0-val. Hiszen kétszer akkora memória területet
igényel a másolás, ami processzor cache szinten biztosan több
problémát okoz, mint a sima feltöltés.
A JIT miatt meg úgyis lefordul gépi kódra a java is, tehát "natív" lesz.

A másik észrevételem meg az, hogy ha az Arrays.fill annyira lassú
lenne, akkor megírták volna natívban. De mivel ezt nem tették, így
feltehetően alig valamivel lassabb, mint natívként lenne.

Üdv: András