[Java lista] C++ levelezolistak

Jabba Laci jabba.laci at gmail.com
2009. Dec. 10., Cs, 23:50:18 CET

> Nekem csak egy kérdésem van. Miért? Milyen és mekkora projekt ez amit megéri
> átírni? S mit várnak/vártok ettől az átírástól?

Egy adatbanyasz algoritmusrol lenne szo. Az egyetlen ok a sebesseg.
Egy masik alg.-sal kellene osszehasonlitani s azt C++ -ban irtak meg,
amivel a Java implementacionk nem igazan tud versenyre kelni. Semmi
kedvem sincs atirni a projektunket C++ -ba, de ugy nez ki, hogy nincs
mas valasztasom.

Maga a projekt nem tul nagy es csak parancssoros felulete van.

Szoval ha ismertek nehany C++ levelezolistat, irjatok meg a cimuket.

Koszi:

Lac