[Java lista] C++ levelezolistak

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2009. Dec. 11., P, 08:01:17 CET

WoW!

Egy adatbanyasz algoritmusrol lenne szo. Az egyetlen ok a sebesseg. Egy
masik alg.-sal kellene osszehasonlitani s azt C++ -ban irtak meg, amivel a
Java implementacionk nem igazan tud versenyre kelni.

WoW! :o) Engem érdekelnének a részletek is, bár evvel lehet egyedül vagyok a
listán. :)

* Publikus az algoritmus és/vagy a kódja, avagy zárt?
* Műveletigény számolható C++ és Java oldalon?
Nem érdemesebb reimplementálás elött mérni akár másik gép bevetésével is?
Lineráris/nemlineáris az eltérés a másik C++ és a te Java-implementációd
között?
Skálázás?
Párhuzamosíthatóság?

Én azt gondolom, hogy a nyelvi váltásban van a legkisebb fejlődési
potenciál, megfordítva az adatbányászatban minden másban sokkal-sokkal
nagyobb potenciál lehet. Persze lehet, hogy kivételes esetben nem, de én
tuti nem erre alapítanék/fogadnék. ;)

MM