[Java lista] C++ levelezolistak

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2009. Dec. 11., P, 10:20:04 CET

On Fri, 2009-12-11 at 08:01 +0100, Molnár Miklós wrote:
> WoW!
>

> Egy adatbanyasz algoritmusrol lenne szo. Az egyetlen ok a sebesseg. Egy
> masik alg.-sal kellene osszehasonlitani s azt C++ -ban irtak meg, amivel a
> Java implementacionk nem igazan tud versenyre kelni.

Bocs h idezetre valaszolok, az eredeti mail mar nincs meg.
Majdnem biztos vagyok benne, hogy a c++-szal abszolut versenykepes kodot
lehet irni, csak a garbage collection sajatossagai miatt lehet lassu a
mostani kod. Illetve persze algoritmikus hiba is lehet, de azt a C++
atirat is orokolne.
Mielott atirnam, profilerrel nekimennek, tipikusan erre valo, megtalalni
a high-impact pontokat, relative keves meloval relative nagy hatast
elerni.
Az atirassal annyi lesz, hogy a garbage collectiont is meg kell irni
hozza, ami vagy jol sikerul, vagy nem.
Ketprocis gepen, egyszalu programot mar nem igazan kellene hogy zavarjon
a garbage collector, peldual.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos