[Java lista] array

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Dec. 11., P, 11:16:18 CET

Hello,

Én is átírtam és lefuttattam, és nagyon meglepő eredmény jött ki.
Általában az arraycopy nyert, de speciális esetekben nagyon belassult.
Játszottam a tömb méretével, és a amikor 1024, 2048 stb volt a mérete,
akkor az arraycopy nagyon lassan dolgozott. Ez viszont szerintem már
architektúrától függ, mivel natív kód (az egyém Ubuntu 9.04 x86_64).

Üdv,
Stivi